Få en frisk og energisk start på 2023
Vi står over for endnu et udfordrende år for branchen. Nu også med høj inflation, stigende energipriser og usikkerhed fra forbrugerne.
Kom optimalt fra start med en inspirerende dag, hvor I sammen ryster 2022 af jer og forbereder jer til at byde 2023 velkommen.
Med dobbelt op på passion & energi og med masser af input til jeres forretning faciliterer vi et TAKE-OFF, som skræddersys til lige netop jeres virksomhed.
Vi garanterer en dag med både faglighed, nye indsigter, humor og styrkelse af teamet.
Formålet med dagen er:
at kommunikere jeres fælles retning for 2023
at afstemme vigtige forventninger til indsats
at styrke kulturen og booste teamånden
at kickstarte fornyet engagement
at få en fælles oplevelse
at tænde ilden i øjnene og fyre op under passionen

Efter jeres TAKE-OFF har I set hinanden i øjnene, sat fælles mål og retning for 2023 og fået inspiration til, hvordan I både hver især og sammen kan bidrage til et rigtig godt år.
For at I kan få størst værdi og glæde af vores kompetencer, er både Mette og Christina med hele vejen.
Indledende online møde hvor behov og ønsker afdækkes
Udarbejdelse af skræddersyet indhold
5 timers TAKE-OFF hos jer
Jeres investering er:
Op til 20 medarbejdere kr. 14.950,- ex. moms
Op til 50 medarbejdere kr. 19.950,- ex. moms
Mere end 50 medarbejdere kr. 24.950,- ex. moms
I kan frit vælge både dag og tid, hvor det passer bedst ind i driften – også hvis det er søndag aften 🙂
Vi glæder os til at sende jer styrket ind i det nye år.
Det siger dine kolleger om os:
Jeg kontaktede Mette Pettersson på baggrund af en anbefaling, og det viste sig at være det helt rigtige valg for Ungdomsøen. På under 3 måneder har Mette formået at optimere den kommercielle del af vores forretning, så der er kommet bedre tal på bundlinjen. Mette er effektiv, kompetent og innovativ og hun har tilført langt mere værdi end forventet. Alt i alt har hun har uden tvivl haft en betydelig indflydelse på hele vores forretning.
Dea Forchammer
Direktør, UngdomsøenEt motiverende oplæg omkring service og inspiration til, hvordan receptionisterne dagligt kan gøre en forskel for deres gæster. Christina formidler på bedste vis, hvordan service er vejen til større indtjening, og derfor var hun et oplagt valg. Det, der gjorde mest indtryk på os, var Christinas smittende humør og begejstring for det fantastiske budskab, som vil være en gevinst for enhver butik og forretning, der yder service, og i særdeleshed barer, caféer og restauranter.
Niels Christian Hancke
Uddannelseskonsulent, Hotel- og RestaurantskolenEfter mere end 14 år i branchen mente vi, tiden var inde til at få kigget alt igennem med friske øjne og få skabt en mere nutidig og tydelig identitet. Mette udarbejdede nogle meget konkrete og helt specifikke workshops, som var meget effektive og brugbare med en god kombination af branchefakta, videnskab, og fælles erfaringer. Vi har fået en masse værktøjer og arbejdsgange til at starte den nye proces og er blevet meget klogere på vores egen identitet og værdier, hvilket meget gerne skulle smitte af ned gennem hele virksomheden og skabe en god vækst.
Jimmy Lora Perez
CEO, Odd Fellow PalæetJeg havde brug for et kvalificeret bud på, hvorfor service er vigtigt i hele værdikæden og hvilken værdi, service faktisk giver. Christina Brinks præsenterer budskabet, så det er let at huske og forstå og samtidigt på en måde, der giver motivation og energi. Efterfølgende har vi internt opnået en fornyet fælles forståelse og dialog, hvori flere af Christinas eksempler lever videre. Jeg vil anbefale både butikker, restauranter og hoteller at tage fat i Christina fra Hospitality Akademiet.
Torben Paulin
CEO, SVANE KøkkenetDe 4 workshops har givet os klarere syn på vores potentiale og på, hvordan vi kan tappe ind i det gennem skarpere og mere målrettet kommunikation. Generelt, så har Mette en enorm viden og troværdighed, og hun er fast fokuseret på konkrete resultater og udbytte, der kan gøre en forskel – selv på kort sigt. Det har været et super godt forløb, og jeg er sikker på, at når vi får implementeret alle disse ting, så vil vi få en rigtig god ROI!
Helle Bay
Creative Director, Blank VenueVi havde arbejdet på samme måde i lang tid, men resultaterne udeblev. Vi kunne ikke fastholde og motivere vores ledere. Christina fik på en god og reflekterende måde vores restaurantchefer til at få øjnene op for sammenhængen i en sund forretning. Christina er en sprudlende energisk formidler, som virkelig formår at sætte ting i perspektiv. Man er er ikke i tvivl om, at hun brænder for budskaberne. Vi kan kun takke Christina for der, hvor vi er i dag.
Kenneth og Kamilla Larsen
Franchisetagere, McDonald´sMette har mødt os i øjenhøjde hele vejen og givet os mange praksisnære og relevante idéer, som kan sættes i gang med det samme. På baggrund af én konkret anbefaling fra Mette, som tog 10 min. at indføre, har vi allerede vundet kr. 150.000,- ekstra på bundlinjen om året! Hvis man dertil lægger alle de andre indsigter, idéer, strategier, værktøjer og konkrete handlingsplaner vi har fået, er vi sikre på, at der er en helt fantastisk høj ROI på forløbet.
Niels Skovvang
Ejerleder, SlangerupgaardNæsseslottet har valgt at samarbejde med Mette Pettersson på grund af af hendes store indsigt i hvilke markedsføringstiltag der virker til de forskellige kundegrupper. Vi har sat os for at udnytte den svære tid bedst muligt, og har derfor køre en række workshops med Mette. Samarbejdet har givet os endnu større indsigt i vores forretning samt bekræftet os i, at vi er på rette spor. På Næsseslottet drager vi stor nytte af Mettes viden og kan varmt anbefale et samarbejde!
Marianne Bolvig
Direktør, Næsseslottet
HVEM STÅR BAG?
Hospitality akademiet ejes og drives af de 2 brancheerfarne og ikke mindst branchepassionerede ildsjæle – Mette Pettersson og Christina Brinks.
Med mere end 50 års samlet brancheerfaring har vi skabt værdi for mange forskelligartede servicevirksomheder indenfor en bred palette af områder.
Ikke nok med at vi kender branchen og de skiftende udfordringer rigtig godt – vi ELSKER den også!
Hospitality Akademiet er etableret og udviklet af os. Vi tilbyder både ydelser, der styrker virksomhederne lige nu og her – og mere langsigtede og fremtidssikrende initiativer, som løfter virksomhederne til næste niveau.

Mette Pettersson
Innovativ Hospitality-Ninja og ejer af KarpÓs Hospitality Consult og Hospitality Akademiet
Mette tabte sit hjerte til hospitalitybranchen for over 30 år siden og har slået sine folder på alle niveauer fra bartender over mellemleder til COO for et 5* spahotel.
BA i International Hospitality Managemenet
Certificeret Mentaltræner & Performance Coach
Certificeret Business Executive Coach
Certificeret First Mind Talent Discovery Practitioner
Mette er erfaren Hospitality-Ninja og forretningsudvikler, og hun er ekspert i at analysere, justere, formidle og facilitere. Mette rykker og motiverer både medarbejdere og ledere, så det ses på bundlinjen.
Christina Brinks
Serviceambassadør og inspirator. Ejer af SERVICEKONCEPT og Hospitality Akademiet
Christinas passion for stærke gæsteoplevelser blev kick-startet i restaurationsbranchen for mange (!) år siden. Det helhjertede værtsskb har været med hende lige fra tiden som tjener til restaurantchef. Efterfølgende har hun opbygget et træningsakademi i et internationalt franchisekoncept.
Christina er 100-m. mester i at inspirere og skabe et fordelagtigt læringsmiljø. Altid med en uformel og respektfuld tilgang.
Hendes primære fokus er at supportere ambitiøse servicevirksomheder til øget profil og arbejdsglæde ved at styrke ledelse, medarbejdere og et konkurrencedygtigt servicekoncept.

HØR HVORDAN HOSPITALITY AKADEMIET KAN GØRE EN FORSKEL FOR DIG
Ring, skriv eller invitér os forbi til en helt uforpligtende snak om,
hvordan vi kan gøre en forskel for netop din forretning.
Vi glæder os til at høre fra dig!
De bedste hilsner
Mette & Christina

