Jeg kontaktede Mette Pettersson på baggrund af en anbefaling, og det viste sig at være det helt rigtige valg for Ungdomsøen. På under 3 måneder har Mette formået at optimere den kommercielle del af vores forretning, så der er kommet bedre tal på bundlinjen. Derudover kom Mette hurtigt ind i andre dele af forretningen og har været en vigtig sparringspartner for ledelsen – dels mht. en generel reorganisering af jobbeskrivelser og medarbejdere og dels i forhold til hele virksomhedens struktur og strategi. Mette er effektiv, kompetent og innovativ og hun har tilført langt mere værdi end forventet. Alt i alt har hun har uden tvivl haft en betydelig indflydelse på hele vores forretning.
Dea Forchammer
Direktør, UngdomsøenEt motiverende oplæg omkring service og inspiration til, hvordan receptionisterne dagligt kan gøre en forskel for deres gæster. Christina formidler på bedste vis, hvordan service er vejen til større indtjening, og derfor var hun et oplagt valg. Det, der gjorde mest indtryk på os, var Christinas smittende humør og begejstring for det fantastiske budskab, som vil være en gevinst for enhver butik og forretning, der yder service, og i særdeleshed barer, caféer og restauranter.
Niels Christian Hancke
Uddannelseskonsulent, Hotel- og RestaurantskolenVi har som virksomhed været i restaurationsbranchen i over 14 år, og mente at tiden var inde til at få kigget alt igennem med friske øjne og få skabt en mere nutidig og tydelig identitet. Vi kontaktede derfor Mette Pettersson, som udarbejdede nogle meget konkrete og helt specifikke workshops. Dette gjorde vores workshops meget effektive og brugbare med en god kombination af branchefakta, videnskab, og fælles erfaringer. Vi har med vores workshops nu fået en masse værktøjer og arbejdsgange til at starte den nye proces. Ligeledes er vi blevet meget klogere på vores egen identitet og værdier, hvilket meget gerne skulle smitte af ned gennem hele virksomheden og skabe en god vækst.
Jimmy Lora Perez
CEO, Odd Fellow PalæetChristina Brinks præsenterer budskabet, så det er let at huske og forstå og samtidigt på en måde, der giver motivation og energi. Efterfølgende har vi internt opnået en fornyet fælles forståelse og dialog, hvori flere af Christinas eksempler lever videre. Jeg vil anbefale både butikker, restauranter og hoteller at tage fat i Christina fra Hospitality Akademiet.
Torben Paulin
CEO, SVANE KøkkenetJeg valgte Mette Pettersson på grund af det seriøse og professionelle indtryk af Mette ved vores indledende møde samt det meget gennemarbejdede oplæg/tilbud, som vi modtog fra hende. De 4 workshops har givet os klarere syn på vores potentiale og på, hvordan vi kan tappe ind i det gennem skarpere og mere målrettet kommunikation. Generelt, så har Mette en enorm viden og troværdighed, og hun er fast fokuseret på konkrete resultater og udbytte, der kan gøre en forskel – selv på kort sigt. Det har været et super godt forløb, og jeg er sikker på, at når vi får implementeret alle disse ting, så vil vi få en rigtig god ROI!
Helle Bay
Creative Director, Blank VenueVi havde arbejdet på samme måde i lang tid, men resultaterne udeblev. Vi kunne ikke fastholde og motivere vores ledere. Christina fik på en god og reflekterende måde vores restaurantchefer til at få øjnene op for sammenhængen i en sund forretning. Christina er en sprudlende energisk formidler, som virkelig formår at sætte ting i perspektiv. Man er er ikke i tvivl om, at hun brænder for budskaberne. Vi kan kun takke Christina for der, hvor vi er i dag.
Kenneth og Kamilla Larsen
Franchisetagere, McDonald´sMette har mødt os i øjenhøjde hele vejen og givet os mange praksisnære og relevante idéer, som kan sættes i gang med det samme. På baggrund af én konkret anbefaling fra Mette, som tog 10 min. at indføre, har vi allerede vundet kr. 150.000,- ekstra på bundlinjen om året! Hvis man dertil lægger alle de andre indsigter, idéer, strategier, værktøjer og konkrete handlingsplaner vi har fået, er vi sikre på, at der er en helt fantastisk høj ROI på forløbet.
Niels Skovvang
Ejerleder, SlangerupgaardNæsseslottet har valgt at samarbejde med Mette Pettersson på grund af af hendes store indsigt i hvilke markedsføringstiltag der virker til de forskellige kundegrupper. Vi har sat os for at udnytte den svære tid bedst muligt, og har derfor køre en række workshops med Mette. Samarbejdet har givet os endnu større indsigt i vores forretning samt bekræftet os i, at vi er på rette spor. På Næsseslottet drager vi stor nytte af Mettes viden og kan varmt anbefale et samarbejde!
Marianne Bolvig
Direktør, Næsseslottet