Optimér din virksomhed med vores skræddersyede løsninger!

3 gode løsninger

Vi har gjort det nemt for dig sikre kompetencer og trivsel med 3 effektive løsninger, der matcher forskellige behov, interne ressourcer og ambitioner.

Udvikl jer sammen, mens I stadig har tid til gæster og den daglige drift.

Vi hjælper jer på vej og bliver jeres kontinuerlige hånd i ryggen.

Vil du have endnu dygtigere medarbejdere, stærkt tilhørsforhold og mere stabilitet i dit team?

Vi tilbyder 3 effektive løsninger, der passer ind i jeres travle drift.

Alle 3 løsninger inkluderer både digital, social og fysisk læring, der sikrer, at ny læring konverteres til adfærd.

Du skal nu blot overveje, om du ønsker en her og nu effekt inden for et enkelt kompetenceområde (Booster) eller du kontinuerligt ønsker at sikre høj trivsel, stolthed og et stærkt tilhørsforhold. (Basis eller Pro)

Læs mere herunder og beregn din konkrete investering.

3 effektive løsninger til forskellige behov

HospA | Booster

kr.495medarbejder
  • Til dig, som ønsker et effektivt kompetenceløft inden for et enkelt fokusområde. I får 1 måneds adgang til digitalt læringsmodul + workshop om emnet skræddersyet til jeres behov.
  • Opstart: 10.000 kr.

HospA | Basis

kr.1995md.
  • Abonnementsløsning til dig, som ønsker en digital platform til kommunikation og vedvarende udvikling. En simpel og prisvenlig løsning, I selv har ressourcer til at drifte og sikre opfølgning på.
  • Opstart: 10.000 kr.
  • 1,50 kr./medarb./dag
  • Integration til Planday: 700 kr./md. (valgfri)

HospA | Pro

kr.3995md.
  • Abonnementsløsning til dig, som udover HospA Basis også ønsker sparring og en insisterende og motiverende hånd i ryggen. Vi er med jer hele vejen mod næste niveau.
  • Opstart 30.000 kr.
  • 2,00 kr./medarb./dag
  • Integration til Planday: 700 kr./md. (valgfri)

Beregn din investering

Vi prioriterer at have transparente priser, der er nemme for dig at gennemskue.

Beregn din konkrete investering med vores prisberegner herunder. Investeringen afhænger af, hvilken løsning, du har behov for, antallet af medarbejdere samt eventuelt behov for at integrere med eksisterende Planday-løsning.

{{ thankYouPage.title }} {{ thankYouPage.description }}
{{ thankYouPage.order_title }} {{ getOrder.orderId }}
Two columns
Vertical
Horizontal
Beregn din pris
Opsummering
Name Total
"{{getWooProductName}}" has been added to your cart
0%
af branchens medarbejdere lægger stor vægt på muligheden for kompetenceudvikling, hvis de skulle vælge ny arbejdsgiver

Undersøgelse foretaget af Hospitality Akademiet ApS

Sagt og skrevet om os

Den STØRSTE anbefaling til Hospitality Akademiet!

Jeg anbefaler jer til alle virksomheder, der har et ønske om en forbedret kommunikation, en mere effektiv HR-administration, højere motivation hos medarbejdere, øget salg og en langt bedre onboarding af medarbejdere!

Anja Hiul Schultz, Medejer, Smag & Slægt ApS

Det gode værtskab er essentielt for os. Vi allierede os derfor med Hospitality Akademiet for at tilbyde en inspirerende workshop om værtskab og mersalg.

Som forberedelse så vi deres inspirerende træningsvideoer, hvilket virkede rigtig fint og gjorde, at vi hurtigt kom i dybden med emnerne på selve workshoppen. Dagen var fuld af involvering, erfaringsudveksling og god energi, med stort udbytte for deltagerne. En dejlig dag.

Andreas Kiis Antonsen, Citychef, City Vejle

Et motiverende oplæg omkring service og inspiration til, hvordan receptionisterne dagligt kan gøre en forskel for deres gæster. Christina formidler på bedste vis, hvordan service er vejen til større indtjening,

Det, der gjorde mest indtryk på os, var Christinas smittende humør og begejstring for det fantastiske budskab. En gevinst for enhver servicevirksomhed.

Niels Christian Hancke, Uddannelseskonsulent , Hotel og Restaurantskolen

Jeg synes faktisk det var en mega god workshop!

Selvom jeg har været på flere salgskurser mm. så var jeres klart den bedste.

Sasha Møller, Meeting Designer, Comwell Kolding

Vi kunne ikke fastholde og motivere vores ledere og de økonomiske resultater udeblev. Christina fik på en god måde vores restaurantchefer til at få øjnene op for sammenhængen i en sund forretning.

Hun er en sprudlende formidler, som virkelig formår at sætte ting i perspektiv. Man er er ikke i tvivl om, at hun brænder for budskaberne. Vi kan kun takke Christina for der, hvor vi er i dag.

Kenneth og Kamilla Larsen, Franchisetagere, McDonald's

Jeg vidste godt mersalg er lækkert, men ikke hvor stort afkastet rent faktisk er i forhold til almindeligt salg.

I var rigtig gode! Aldrig kedelige at høre på, noget forskellighed og god glidende dagsorden.

Sasha Møller, Meeting Designer, Comwell Kolding

På under 3 måneder har Mette formået at optimere den kommercielle del af vores forretning, så der er kommet bedre tal på bundlinjen.
Mette er effektiv, kompetent og innovativ, og hun har tilført langt mere værdi end forventet.

Dea Forchammer, Direktør, Ungdomsøen

De 4 workshops har givet os klarere syn på vores potentiale og på, hvordan vi kan tappe ind i det.
Mette har en enorm viden og troværdighed, og hun er fast fokuseret på konkrete resultater og udbytte, der kan gøre en forskel – selv på kort sigt.

Det har været et super godt forløb, og jeg er sikker på, vi får en rigtig god ROI!

Helle Bay, Owner, Blank Venue

Mette har mødt os i øjenhøjde hele vejen og givet os indsigter, idéer, strategier, værktøjer og konkrete handlingsplaner, som kan sættes i gang med det samme. På baggrund af bare én konkret anbefaling, som tog 10 min. at indføre, har vi allerede vundet kr. 150.000,- ekstra på bundlinjen om året!

Niels Skovvang, Ejerleder, Slangerupgaard Kursuscenter

Næsseslottet har fulgt en række workshops faciliteret af Mette Pettersson. Samarbejdet har givet os endnu større indsigt i vores forretning samt bekræftet os i, at vi er på rette spor.

På Næsseslottet drager vi stor nytte af Mettes viden og kan varmt anbefale et samarbejde!

Marianne Bolvig, Direktør, Næsseslottet

Mette udarbejdede nogle meget konkrete og helt specifikke workshops, som var meget effektive og brugbare med en god kombination af branchefakta, videnskab, og fælles erfaringer.

Vi har fået en masse værktøjer og er blevet meget klogere på vores egen identitet og værdier, hvilket meget gerne skulle smitte af ned gennem hele virksomheden og skabe en god vækst.

Jimmy Lora Perez, CEO, Odd Fellow Palæet

Lad os få en dato i kalenderen!

Vi brænder for at udvikle medarbejdere i branchen og vil også gerne løfte trivsel og kompetencer hos dig!

Send os en hilsen allerede i dag – så ringer vi dig op og aftaler et passende næste skridt.