Branchens bedste medarbejder App

HospA

Efter at have sammenlignet platformsmarkedet, er vi rigtig glade for at have indgået samarbejde med Monotree. Vores medarbejder app, HospA, er i den forbindelse blevet lanceret.

Vi tilbyder et fuldt kommunikations- og udviklingsunivers specifikt udviklet til hospitalitybranchen. Organisationer med helt ned til 15 ansatte kan være med.

Effektivt – intuitivt – genialt

Særligt udviklet til frontlinjepersonale

Monotree’s platform er specifikt udviklet til frontlinjepersonale og særligt med hospitalitybranchen for øje. De tilbyder features, der både sparer dig for værdifuld tid, sikrer daglig høj kvalitet og sikrer tryg og god pre- og onboarding af nyansatte. Der ud over understøttes den gode kultur og samarbejde gennem et særdeles velfungerende socialt univers.

Vi er allerede stor fan – det bliver du også!

Platformens praktiske funktioner

Effektivt pre- & onboardingmodul

Med god pre- & onboarding får den nye kollega hurtigt viden om virksomhedens historie, værdier og kultur og alle de skrevne og uskrevne regler og forventninger.

Desuden bliver medarbejderen klædt på til at bidrage effektivt i den daglige drift.

Det bidrager alt sammen til tryghed, arbejdsglæde og engagement.

Skræddersyet træningsindhold

Digital træning er både effektiv og tidsbesparende, og når den er lavet rigtigt, bliver den også engagerende for den enkelte.

Det er en måde at sikre, at alle medarbejdere har et fælles fundament og grundforståelse for vigtige emner.

Træningen er klar når og hvor det passer ind i den daglige drift.

Daglige tjeklister – sikrer ensartet høj kvalitet

Opret daglige, ugentlige eller månedlige tjeklister og tildel dem til en afdeling eller en enkelt medarbejder.

Udførlige tjeklister giver en høj daglig standard, optimal overlevering og sikrer, at I altid er klar til at modtage gæster.

Nyheder – holder alle velinformeret

Her kan du dele nyheder med hele organisationen, specifikke afdelinger eller roller. Alle medarbejdere har deres eget nyhedsfeed, hvor de kun ser relevante opslag. Du kan følge med i, om alle får læst vigtige informationer.

Sociale grupper – til afdelingsrelevant info og inspiration

Her kan både ledelse og medarbejderne dele film, filer, lydfiler, spørgsmål og gode historier – ligesom på sociale medier.

Den sociale del understøtter fællesskabet, styrker kulturen og skaber et stærkt tilhørsforhold. Kan også bruges fagligt til opgaver og udfordringer som forankrer læring og god adfærd.

Event og kalender i et samlet overblik

Opret nemt interne møder og events og tilføj tilmeldingsfunktion, for at skabe overblik over deltagerne. Aftaler tilføjes automatisk til den personlige kalender, hvor man også kan se sine vagter (hvis der er integreret til Planday)

… og meget, meget mere!

Håndbøger og manualer

Saml alle jeres manualer, rengøringsprocedurer, produktkendskab, medarbejderhåndbog og alt andet, I har brug for at personalet nemt kan finde adgang til.

Indholdet er søgbart og nemt at opdatere. Indholdet kan gøres tilgængelig for alle eller dele af organisationen.

Chatfunktion – til hurtige interne beskeder

Chatfunktion – til hurtige interne beskeder

Medarbejderne kan skrive eller indtale hurtige beskeder til hinanden. Det betyder, at vigtig info, som før var en post-it note eller måske blev glemt – kommer direkte fra afsender til modtager på få sekunder.

Bibliotek med hjælpeværktøjer

Ville det ikke være rart med let adgang til gode skabeloner, I kan bruge i hverdagen?

Det kan være til rekruttering, trivselssamtaler, målsætningsskema, introduktionsplan, evalueringsskema og meget andet. Det har vi også sørget for!

Sagt og skrevet om os

Den STØRSTE anbefaling til Hospitality Akademiet!

Jeg anbefaler jer til alle virksomheder, der har et ønske om en forbedret kommunikation, en mere effektiv HR-administration, højere motivation hos medarbejdere, øget salg og en langt bedre onboarding af medarbejdere!

Anja Hiul Schultz, Medejer, Smag & Slægt ApS

Det gode værtskab er essentielt for os. Vi allierede os derfor med Hospitality Akademiet for at tilbyde en inspirerende workshop om værtskab og mersalg.

Som forberedelse så vi deres inspirerende træningsvideoer, hvilket virkede rigtig fint og gjorde, at vi hurtigt kom i dybden med emnerne på selve workshoppen. Dagen var fuld af involvering, erfaringsudveksling og god energi, med stort udbytte for deltagerne. En dejlig dag.

Andreas Kiis Antonsen, Citychef, City Vejle

Et motiverende oplæg omkring service og inspiration til, hvordan receptionisterne dagligt kan gøre en forskel for deres gæster. Christina formidler på bedste vis, hvordan service er vejen til større indtjening,

Det, der gjorde mest indtryk på os, var Christinas smittende humør og begejstring for det fantastiske budskab. En gevinst for enhver servicevirksomhed.

Niels Christian Hancke, Uddannelseskonsulent , Hotel og Restaurantskolen

Jeg synes faktisk det var en mega god workshop!

Selvom jeg har været på flere salgskurser mm. så var jeres klart den bedste.

Sasha Møller, Meeting Designer, Comwell Kolding

Vi kunne ikke fastholde og motivere vores ledere og de økonomiske resultater udeblev. Christina fik på en god måde vores restaurantchefer til at få øjnene op for sammenhængen i en sund forretning.

Hun er en sprudlende formidler, som virkelig formår at sætte ting i perspektiv. Man er er ikke i tvivl om, at hun brænder for budskaberne. Vi kan kun takke Christina for der, hvor vi er i dag.

Kenneth og Kamilla Larsen, Franchisetagere, McDonald's

Jeg vidste godt mersalg er lækkert, men ikke hvor stort afkastet rent faktisk er i forhold til almindeligt salg.

I var rigtig gode! Aldrig kedelige at høre på, noget forskellighed og god glidende dagsorden.

Sasha Møller, Meeting Designer, Comwell Kolding

På under 3 måneder har Mette formået at optimere den kommercielle del af vores forretning, så der er kommet bedre tal på bundlinjen.
Mette er effektiv, kompetent og innovativ, og hun har tilført langt mere værdi end forventet.

Dea Forchammer, Direktør, Ungdomsøen

De 4 workshops har givet os klarere syn på vores potentiale og på, hvordan vi kan tappe ind i det.
Mette har en enorm viden og troværdighed, og hun er fast fokuseret på konkrete resultater og udbytte, der kan gøre en forskel – selv på kort sigt.

Det har været et super godt forløb, og jeg er sikker på, vi får en rigtig god ROI!

Helle Bay, Owner, Blank Venue

Mette har mødt os i øjenhøjde hele vejen og givet os indsigter, idéer, strategier, værktøjer og konkrete handlingsplaner, som kan sættes i gang med det samme. På baggrund af bare én konkret anbefaling, som tog 10 min. at indføre, har vi allerede vundet kr. 150.000,- ekstra på bundlinjen om året!

Niels Skovvang, Ejerleder, Slangerupgaard Kursuscenter

Næsseslottet har fulgt en række workshops faciliteret af Mette Pettersson. Samarbejdet har givet os endnu større indsigt i vores forretning samt bekræftet os i, at vi er på rette spor.

På Næsseslottet drager vi stor nytte af Mettes viden og kan varmt anbefale et samarbejde!

Marianne Bolvig, Direktør, Næsseslottet

Mette udarbejdede nogle meget konkrete og helt specifikke workshops, som var meget effektive og brugbare med en god kombination af branchefakta, videnskab, og fælles erfaringer.

Vi har fået en masse værktøjer og er blevet meget klogere på vores egen identitet og værdier, hvilket meget gerne skulle smitte af ned gennem hele virksomheden og skabe en god vækst.

Jimmy Lora Perez, CEO, Odd Fellow Palæet