Løft kompetencer og arbejdsglæde
– hér og nu!

Booster

Til dig, som ønsker at styrke medarbejderne hurtigt og effektivt inden for et enkelt kompetenceområde.

Dagskurser kan være inspirerende, men sjældent bliver det lærte implementeret og forankret. Når man er hjemme igen, melder driften og hverdagsmonstret sin ankomst.

Men ikke på vores vagt!

Få et effektivt boost hér og nu

Få et effektivt kompetenceløft med en kombination af digitalt læringsindhold, fysisk workshop og opfølgning.

Vælg mellem 6 brancherelevante emner.

Smidig kommunikation

Snubler” I af og til i den effektive kommunikation? Skaber det unødige spændinger i organisationen? Styrk både den interne kommunikation og jeres klagehåndtering.

Værtskab i særklasse

Giv gæsterne individuel betydning og vind deres hjerter og loyalitet. Boost medarbejderne i denne afgørende kompetence. Både de, gæsterne og din bundlinje vil elske det!

Den sunde kultur

Vil I styrke kulturen og arbejdsglæden? Vi stiller skarpt på, hvad en sund kultur er lavet af, og hvordan alle medarbejdere har mulighed for at påvirke den positivt allerede i morgen.

Grundlæggende økonomi

Spild og manglende proaktivitet koster dyrt på bundlinjen. Ofte mangler medarbejderne blot forståelse af emnet.

Konkrete eksempler viser forskellen på en god og en dårlig uge – både på gæsteoplevelsen og på bundlinjen.

Mersalgets betydning

Daglige indtægter og udgifter efterlader ikke de store formuer på bundlinjen.

Derfor kan det proaktive mersalg gøre en enorm forskel for forretningen.

Vi stiller skarpt på det gæsteforkælende mersalg og gør deltagerne trygge i disciplinen. Gæsterne vil elske det!

Den mindeværdige gæsteoplevelse

Det behøver hverken være svært eller dyrt at overgå gæstens forventninger.

Involver teamet i at forstå og udvikle ‘Gæsterejsen’ hos jer for at skabe endnu stærkere ejerskab og højere gæste-loyalitet. Det er nemmere; end I tror!

Sådan forløber en Booster

  • Vælg det emne, du vil fokusere på
    Hvor har I brug for at udvikle jer her og nu?

  • Få adgang til HospA
    Deltagerne får 1 måneds adgang til det digitale læringsmodul på “HospA”, som er Hospitality Akademiets app.
    Modulet og de tilhørende refleksionsøvelser tager 30-60 minutter og skal gennemføres inden næste trin. Deltagerne får desuden adgang til et online forum, hvor der sparres og videndeles både før og efter workshoppen.

  • Afholdelse af workshop
    4 timers workshop afholdes hos jer, hvor vi binder værdifulde sløjfer på den digitale læring. Vi tager naturligvis udgangspunkt i jeres aktuelle hverdag og sikrer, at det lærte kan implementeres og bruges i praksis – allerede næste dag.

  • Fokus – Følg op – Fejr
    Tiden umiddelbart efter en workshop er afgørende for, hvor stort et udbytte, I får. Vi sikrer opfølgning, fremdrift og deling af succeshistorier i den sociale gruppe på HospA i ca. 2 uger efter workshoppen.

    Vi gør læring til ny adfærd!

Sagt og skrevet om os

Det gode værtskab er essentielt for os. Vi allierede os derfor med Hospitality Akademiet for at tilbyde en inspirerende workshop om værtskab og mersalg.

Som forberedelse så vi deres inspirerende træningsvideoer, hvilket virkede rigtig fint og gjorde, at vi hurtigt kom i dybden med emnerne på selve workshoppen. Dagen var fuld af involvering, erfaringsudveksling og god energi, med stort udbytte for deltagerne. En dejlig dag.

Andreas Kiis Antonsen, Citychef, City Vejle

Jeg synes faktisk det var en mega god workshop!

Selvom jeg har været på flere salgskurser mm. så var jeres klart den bedste.

Sasha Møller, Meeting Designer, Comwell Kolding

Mette udarbejdede nogle meget konkrete og helt specifikke workshops, som var meget effektive og brugbare med en god kombination af branchefakta, videnskab, og fælles erfaringer.

Vi har fået en masse værktøjer og er blevet meget klogere på vores egen identitet og værdier, hvilket meget gerne skulle smitte af ned gennem hele virksomheden og skabe en god vækst.

 

Jimmy Lora Perez, CEO, Odd Fellow Palæet

De 4 workshops har givet os klarere syn på vores potentiale og på, hvordan vi kan tappe ind i det.
Mette har en enorm viden og troværdighed, og hun er fast fokuseret på konkrete resultater og udbytte, der kan gøre en forskel – selv på kort sigt.

Det har været et super godt forløb, og jeg er sikker på, vi får en rigtig god ROI!

Helle Bay, Owner, Blank Venue

Næsseslottet har fulgt en række workshops faciliteret af Mette Pettersson. Samarbejdet har givet os endnu større indsigt i vores forretning samt bekræftet os i, at vi er på rette spor.

På Næsseslottet drager vi stor nytte af Mettes viden og kan varmt anbefale et samarbejde!

 

Marianne Bolvig, Direktør, Næsseslottet

Den STØRSTE anbefaling til Hospitality Akademiet! Smag & Slægt har fået en medarbejderapp. Vi tror på, at en effektiv og god kommunikation med vores dygtige medarbejdere skaber de bedste rammer for motivation og høj arbejdsglæde. Kæmpe anbefaling herfra!

Anja Hiul Schultz, Medejer, Smag & Slægt ApS

Et motiverende oplæg omkring service og inspiration til, hvordan receptionisterne dagligt kan gøre en forskel for deres gæster. Christina formidler på bedste vis, hvordan service er vejen til større indtjening,

Det, der gjorde mest indtryk på os, var Christinas smittende humør og begejstring for det fantastiske budskab. En gevinst for enhver servicevirksomhed.

Niels Christian Hancke, Uddannelseskonsulent , Hotel og Restaurantskolen

Vi kunne ikke fastholde og motivere vores ledere og de økonomiske resultater udeblev. Christina fik på en god måde vores restaurantchefer til at få øjnene op for sammenhængen i en sund forretning.

Hun er en sprudlende formidler, som virkelig formår at sætte ting i perspektiv. Man er er ikke i tvivl om, at hun brænder for budskaberne. Vi kan kun takke Christina for der, hvor vi er i dag.

Kenneth og Kamilla Larsen, Franchisetagere, McDonald's

Jeg vidste godt mersalg er lækkert, men ikke hvor stort afkastet rent faktisk er i forhold til almindeligt salg.

I var rigtig gode! Aldrig kedelige at høre på, noget forskellighed og god glidende dagsorden.

Sasha Møller, Meeting Designer, Comwell Kolding

På under 3 måneder har Mette formået at optimere den kommercielle del af vores forretning, så der er kommet bedre tal på bundlinjen.
Mette er effektiv, kompetent og innovativ, og hun har tilført langt mere værdi end forventet.

Dea Forchammer, Direktør, Ungdomsøen

Mette har mødt os i øjenhøjde hele vejen og givet os indsigter, idéer, strategier, værktøjer og konkrete handlingsplaner, som kan sættes i gang med det samme. På baggrund af bare én konkret anbefaling, som tog 10 min. at indføre, har vi allerede vundet kr. 150.000,- ekstra på bundlinjen om året!

 

 

Niels Skovvang, Ejerleder, Slangerupgaard Kursuscenter