Onboarding Statistics – Hospitality Akademiet
Hiring costs and labor market tightness – EconPapers
Hotel og restauration er det mest ustabile jobmarked – Arbejderbevægelsens Fællesråd
The close ties between onboarding and employee engagement – The Predictive Index
Hvad koster en nyansættelse? – Azets
Hvad koster en nyansættelse? – Talents Unlimited
Hvad koster en nyansættelse? – HR Guiden online
How to reduce employee churn in hospitality? – The Access Group
Employee churn rate in the hospitality sector – Levels Digital
There are significant business costs to replacing employees – Center for American Progress
The-Cost-of-Employee-Turnover – Alexander Porter
Why onboarding will increase your bottom line – Gillespie Associates
Technology can save onboarding from itself – Harvard Business Review
Help new hires succeed: Beat the statistics – MasteryWorks Inc.
The true costs of a bad hire – Brandon Hall Group
18 onboarding statistics you need to know – Click Boarding
An onboarding checklist for succes – O.C.Tanner
Generation Z is here! – ambista
Employer Branding: Facts, tips og inspiration – ballisager
Undersøgelse af arbejdsglæde og ledelseskvalitet – Ennova
How do millenials want to be recognised at work? – Employee benefits
Onboarding new employees – SHRM Foundation
Measure onboarding effectiveness with employee Time-To-Productivity – CGS Inc.
Employee engagement: Paving the way to happy customers – Aberdeen Group
Engagerede medarbejdere – bedre bundlinje – Arbejdsglæde nu
Fastholdelse af medarbejdere: Sådan beholder du de bedste – SMV Guiden
The relationship between engagement and outcome – Gallup
State of the global workplace – Gallup
Employee Engagement – Gallup
Employee engagement and business outcomes – Gallup
Onboarding is key to retaining and engaging talent – SHRM Foundation
Millennials: The job-Hopping Generation – Gallup
Onboarding and time to productivity – Human Panel
Onboarding done right – Axonify
Kandidatanalysen 2022 – ballisager
What is job satisfaction? – Spiceworks
The 6 C´s og onboarding – preppio
10 statistics about engagement and wellness – Forbes
The importance of confidence to productivity – Andy Core
Employee experience – TechTarget
Strategic Management for Tourism, Hospitality and Events – Nigel Evans
What does onboarding have to do with making a profit? – formstack
Why we need a best friend at work – Gallup
2022 must herald an employee experience revolution for deskless workers – The HR Director
Hvem er generation Z? – PK MEdier
Digitale indfødte på job – Søren Schultz Hansen
Employee engagement vs. Employee satisfaction and organizational culture – Gallup
How to convince your executives that employee engagement drives profit – Engage for succes
Hospitality and hospitableness – Taylor & Francis Group
What is employee experience? – Culture Amp
Generationerne X, Y og Z på arbejdspladsen – Center for Fremtidsforskning
Nearly 2-in-5 hospitality workers have plans to leave their job – Hospitality Net
The close ties between onboarding and employee engagement – The predictive Index
Drive – Daniel H. Pink
Digital natives, Digital immigrants – MCB University Press
The truth about managing people – Stephen P. Robbins
Organizational culture and leadership – Edgar H. Schein
Understanding employee onboarding – SHRM
Hvorfor mangel på færdigheder i hotelbranchen? – Sirvoy
Employee onboarding vs. engagement – apty
Why and how to go from employee engagement to employee experience – ets.
Sagt og skrevet om os
Det gode værtskab er essentielt for os. Vi allierede os derfor med Hospitality Akademiet for at tilbyde en inspirerende workshop om værtskab og mersalg.
Som forberedelse så vi deres inspirerende træningsvideoer, hvilket virkede rigtig fint og gjorde, at vi hurtigt kom i dybden med emnerne på selve workshoppen. Dagen var fuld af involvering, erfaringsudveksling og god energi, med stort udbytte for deltagerne. En dejlig dag.
Jeg synes faktisk det var en mega god workshop!
Selvom jeg har været på flere salgskurser mm. så var jeres klart den bedste.
Mette udarbejdede nogle meget konkrete og helt specifikke workshops, som var meget effektive og brugbare med en god kombination af branchefakta, videnskab, og fælles erfaringer.
Vi har fået en masse værktøjer og er blevet meget klogere på vores egen identitet og værdier, hvilket meget gerne skulle smitte af ned gennem hele virksomheden og skabe en god vækst.
De 4 workshops har givet os klarere syn på vores potentiale og på, hvordan vi kan tappe ind i det.
Mette har en enorm viden og troværdighed, og hun er fast fokuseret på konkrete resultater og udbytte, der kan gøre en forskel – selv på kort sigt.Det har været et super godt forløb, og jeg er sikker på, vi får en rigtig god ROI!
Næsseslottet har fulgt en række workshops faciliteret af Mette Pettersson. Samarbejdet har givet os endnu større indsigt i vores forretning samt bekræftet os i, at vi er på rette spor.
På Næsseslottet drager vi stor nytte af Mettes viden og kan varmt anbefale et samarbejde!
Den STØRSTE anbefaling til Hospitality Akademiet! Smag & Slægt har fået en medarbejderapp. Vi tror på, at en effektiv og god kommunikation med vores dygtige medarbejdere skaber de bedste rammer for motivation og høj arbejdsglæde. Kæmpe anbefaling herfra!
Et motiverende oplæg omkring service og inspiration til, hvordan receptionisterne dagligt kan gøre en forskel for deres gæster. Christina formidler på bedste vis, hvordan service er vejen til større indtjening,
Det, der gjorde mest indtryk på os, var Christinas smittende humør og begejstring for det fantastiske budskab. En gevinst for enhver servicevirksomhed.
Vi kunne ikke fastholde og motivere vores ledere og de økonomiske resultater udeblev. Christina fik på en god måde vores restaurantchefer til at få øjnene op for sammenhængen i en sund forretning.
Hun er en sprudlende formidler, som virkelig formår at sætte ting i perspektiv. Man er er ikke i tvivl om, at hun brænder for budskaberne. Vi kan kun takke Christina for der, hvor vi er i dag.
Jeg vidste godt mersalg er lækkert, men ikke hvor stort afkastet rent faktisk er i forhold til almindeligt salg.
I var rigtig gode! Aldrig kedelige at høre på, noget forskellighed og god glidende dagsorden.
På under 3 måneder har Mette formået at optimere den kommercielle del af vores forretning, så der er kommet bedre tal på bundlinjen.
Mette er effektiv, kompetent og innovativ, og hun har tilført langt mere værdi end forventet.
Mette har mødt os i øjenhøjde hele vejen og givet os indsigter, idéer, strategier, værktøjer og konkrete handlingsplaner, som kan sættes i gang med det samme. På baggrund af bare én konkret anbefaling, som tog 10 min. at indføre, har vi allerede vundet kr. 150.000,- ekstra på bundlinjen om året!