Unik metode skaber værdi
Fra læring til adfærd
I en travl hverdag er det ikke nemt at finde tid til at sende medarbejdere på flere dages kursus eller oplære nye medarbejdere grundigt, før de kastes ud i det. Der er brug for, at træning sker i små bidder, som dine medarbejdere hurtigt kan anvende i praksis.
En kombination af 3 læringsmetoder sikrer, at der hele tiden er fokus på udvikling. Skridt for skridt.
– Og vi er med som en solid hånd i ryggen hele vejen.
Hvordan sikres læring i en travl hverdag?
Vi har mere end 50 års erfaring med hospitality.
For at udvikle den mest effektive læringsmetode til branchen, har vi alligevel prioriteret siden 2021 at gennemføre utallige interviews, undersøgelser og massiv research.
Vores løsninger er baseret på alle disse erfaringer!
Særligt én undersøgelse blandt branchens medarbejdere, viste os vejen. Her svarede de nemlig på, hvordan de lærer mest effektivt i en travl hverdag.
2% mente, at de ville lære mest effektivt gennem digital læring alene. 10% gennem praktisk og social læring. Dvs. følvagter og sidemandsoplæring. 12% hævder, at de lærer mest effektivt, når de sendes på kurser.
Det springende punkt var det overvældende flertal på hele 76%. De hævdede, at de ville lære mest effektivt i en travl hverdag, hvis de fik en kombination af de 3 læringsformer.
Den kombination serverer vi nu på et sølvfad!
Vi kombinerer digital, social og fysisk læring
Tvivlsomme resultater med traditionelt kompetenceløft
Gæsterne vil forkæles og medarbejderne vil udvikles. Men det har altid været en udfordring at klæde de ansatte tilstrækkeligt på til succes. Der driftes hver dag og det koster dyre lønkroner at sende medarbejderne på kursus. Og hvem skal dække vagterne imens?
Mange ledere anerkender – særligt de yngre – medarbejderes ønske og behov for at blive udviklet. Vi hører ofte om ledelsens gode intentioner om at ville imødekomme medarbejderne på dette område. Ofte fortæller de dog også, at det er et indsatsområde med dyrekøbte erfaringer. Se herunder!
Vi glæder os over at kunne tilbyde branchen et nutidigt og optimeret alternativ.
Sagt og skrevet om os
Det gode værtskab er essentielt for os. Vi allierede os derfor med Hospitality Akademiet for at tilbyde en inspirerende workshop om værtskab og mersalg.
Som forberedelse så vi deres inspirerende træningsvideoer, hvilket virkede rigtig fint og gjorde, at vi hurtigt kom i dybden med emnerne på selve workshoppen. Dagen var fuld af involvering, erfaringsudveksling og god energi, med stort udbytte for deltagerne. En dejlig dag.
Et motiverende oplæg omkring service og inspiration til, hvordan receptionisterne dagligt kan gøre en forskel for deres gæster. Christina formidler på bedste vis, hvordan service er vejen til større indtjening,
Det, der gjorde mest indtryk på os, var Christinas smittende humør og begejstring for det fantastiske budskab. En gevinst for enhver servicevirksomhed.
Jeg synes faktisk det var en mega god workshop!
Selvom jeg har været på flere salgskurser mm. så var jeres klart den bedste.
Vi kunne ikke fastholde og motivere vores ledere og de økonomiske resultater udeblev. Christina fik på en god måde vores restaurantchefer til at få øjnene op for sammenhængen i en sund forretning.
Hun er en sprudlende formidler, som virkelig formår at sætte ting i perspektiv. Man er er ikke i tvivl om, at hun brænder for budskaberne. Vi kan kun takke Christina for der, hvor vi er i dag.
Jeg var bekymret for, om dette var endnu et nyt initiativ, som ikke ville have en mærkbar effekt eller som ikke ville blive fulgt til dørs.
At møde jer to, som virkelig er passionerede personer, har smittet af på os alle sammen.
Jeg anbefaler jer til alle virksomheder, der har et ønske om en forbedret kommunikation, en mere effektiv HR-administration, højere motivation hos medarbejdere, øget salg og en langt bedre onboarding af medarbejdere
Den STØRSTE anbefaling til Hospitality Akademiet!
Jeg vidste godt mersalg er lækkert, men ikke hvor stort afkastet rent faktisk er i forhold til almindeligt salg.
I var rigtig gode! Aldrig kedelige at høre på, noget forskellighed og god glidende dagsorden.
På under 3 måneder har Mette formået at optimere den kommercielle del af vores forretning, så der er kommet bedre tal på bundlinjen.
Mette er effektiv, kompetent og innovativ, og hun har tilført langt mere værdi end forventet.
De 4 workshops har givet os klarere syn på vores potentiale og på, hvordan vi kan tappe ind i det.
Mette har en enorm viden og troværdighed, og hun er fast fokuseret på konkrete resultater og udbytte, der kan gøre en forskel – selv på kort sigt.Det har været et super godt forløb, og jeg er sikker på, vi får en rigtig god ROI!
Mette har mødt os i øjenhøjde hele vejen og givet os indsigter, idéer, strategier, værktøjer og konkrete handlingsplaner, som kan sættes i gang med det samme. På baggrund af bare én konkret anbefaling, som tog 10 min. at indføre, har vi allerede vundet kr. 150.000,- ekstra på bundlinjen om året!
Næsseslottet har fulgt en række workshops faciliteret af Mette Pettersson. Samarbejdet har givet os endnu større indsigt i vores forretning samt bekræftet os i, at vi er på rette spor.
På Næsseslottet drager vi stor nytte af Mettes viden og kan varmt anbefale et samarbejde!
Mette udarbejdede nogle meget konkrete og helt specifikke workshops, som var meget effektive og brugbare med en god kombination af branchefakta, videnskab, og fælles erfaringer.
Vi har fået en masse værktøjer og er blevet meget klogere på vores egen identitet og værdier, hvilket meget gerne skulle smitte af ned gennem hele virksomheden og skabe en god vækst.