Ofte stillede spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål2023-11-07T11:41:00+01:00
Kan jeg opgradere fra Basis til Pro – hvis jeg ønsker mere support?2024-01-10T13:28:26+01:00

Ja, selvfølgelig. Vi elsker at være heppekor og endnu tættere sparringspartnere. Dit varsel er løbende måned + 1 mdr.

Kan jeg nedgradere fra Pro til Basis?2024-01-16T13:26:29+01:00

Ja, selvfølgelig. Da vi supporterer Pro-medlemmer mest i det første halve år, kan du nedgradere til Basis efter 6 måneder som Pro-medlem. Dit varsel er herefter kun løbende måned + 1 måned.

Hvor lang opsigelse har jeg?2024-01-10T13:22:09+01:00

Løbende måned + kun 1 måned. Sådan foretrækker vi det selv!

Jeg vil gerne have lagt vores personalehåndbog på platformen. Kan jeg det?2024-01-10T13:21:17+01:00

Ja selvfølgelig. Du kan enten selv nemt gøre det eller betale os for at hjælpe. Så kan du forkæle gæster og medarbejdere imens.

Jeg har lige haft glæde af en Booster og vil nu gerne med på enten Basis eller Proløsningen. Skal jeg betale fuld pris for det?2023-10-04T14:30:42+02:00

Vi elsker tilbagevendende kunder. Vi tilbyder derfor de første 2 mdr. abonnement gratis, såfremt løsningen etableres max. 3 mdr. efter afsluttet Boosterforløb.

Hvad koster det i timen, hvis jeg har brug for ekstra assistance fra jer?2023-09-08T07:03:53+02:00

Din investering er kun 995 kr. pr. time og vi hjælper gerne, så I kan bruge tiden hos medarbejdere og gæster

Vi er en sæsonforretning med stor variation i antal medarbejdere. Hvor mange brugere skal jeg betale for?2024-01-10T13:23:36+01:00

Du betaler selvfølgelig kun for aktive brugere på HospA opgjort måned for måned. Det passer bedst til branchens behov.

Kan vi komme med på Basisløsningen selv om vi er færre end 15 ansatte?2023-10-02T11:31:36+02:00

Ja, selvfølgelig. Vi fakturer dog for 15 brugere.

Kan vi komme med på Proløsningen, selv om vi er færre end 30 ansatte?2023-10-02T11:31:42+02:00

ja, selvfølgelig. Vi fakturer dog for 30 brugere.

Go to Top