Trivsel og udvikling på abonnement
Med et HospA Basis eller HospA Pro abonnement hos Hospitality Akademiet får du et non-stop fokus på medarbejdernes trivsel og udvikling, serveret på en tidsoptimeret og nutidig måde.
Der er ingen lange bindingsperioder. Dem kan vi nemlig ikke selv lide.
Til gengæld er vi vilde med tillidsfulde, respektfulde og givende relationer, hvor kvalitet og udbytte taler for sig selv.
Vi følger med hele vejen og bliver jeres læringsekspert, sparringspartner og heppekor i det omfang, det ønskes.
Hvilken løsning er bedst for jer?
Uanset om du vælger vores HospA Basis eller HospA Pro løsning, får I adgang til HospA.
HospA er vores branchespecifikke medarbejder app skabt til digital læring og intern kommunikation.
I app´en ligger der 7 branchespecifikke læringsmoduler klar til brug. I finder værdifulde funktioner som daglige tjeklister, onboardingmodul, kalender, eventtilmelding, nyhedsvæg, chatfunktion, bibliotek med hjælpeværktøjer og meget mere. Jeres eget materiale som personalehåndbog, strategi, historien bag, diverse manualer osv. kan nemt tilføjes.
Med en abonnementsløsning får I – udover jeres App – også løbende input, sparring og støtte fra os. Vi bliver jeres læringseksperter og hånd i ryggen og hjælper jer kontinuerligt på vejen mod at få skabt en god læringskultur og et stærkere ståsted for fremtiden.
HospA – et værdifuldt hjælpeværktøj
Digitale værktøjer skaber først værdi, når de bliver brugt. Vi har gjort os umage for at skabe relevant indhold og prioriteret features, der bidrager til arbejdsglæde, mere ensartede kvalitetsstandarder, afstemte forventninger, højere trivsel og ikke mindst arbejdsglæde.
Det sociale univers og muligheden for at integrere til Planday, gør det nemt at etablere en ny vane med at bruge HospA på daglig basis.
Alt sammen til glæde for jeres gæster og dermed virksomhedens evne til at begå sig i et udfordrende marked.
Sammenlign indholdet i løsningerne
For at gøre det nemmere for dig at vurdere, hvilken løsning der matcher jeres behov bedst, finder du her en omfattende oversigt over de inkluderede funktioner og ydelser.
Vi rådgiver naturligvis også omkring det optimale valg for netop jer.
HospA | Basis | HospA | Pro | |
---|---|---|
Bindingsperiode | Løbende måned + 1 md. | Løbende måned + 1 md. |
Kom godt fra start
|
||
”Sådan lykkes I” (online modul)
|
x | x |
Analyse af status quo
|
x | |
Opstartsmøde og definition af succeskriterier
|
x | |
Startmåling på udvalgte succeskriterier
|
x | |
Intromøde med ledergruppen
|
x | |
Onboardingguide
|
x | |
Kick-off for alle medarbejdere (fysisk eller digitalt)
|
x | |
Brugere og indhold |
||
Oprettelse af brugere
|
x | x |
Oprettelse af relevante grupper
|
x | x |
Opsætning af jeres indhold |
995 kr./time | 995 kr./time |
Ugentlig opdatering af brugere
|
x | x |
Jeres hånd i ryggen |
||
Kvartalsvis evaluering & sparring (Online)
|
x | x |
Daglig mailsupport
|
x | x |
2 årlige åbne workshops (Deltagergebyr)
|
x | x |
4 årlige inspirationswebinarer (Gratis)
|
x | x |
1 årlig træning af udvalgte Læringsambassdører
|
x | |
2 månedlige læringsbooster / udfordringer
|
x | |
1 årlig skræddersyet workshop
|
x | |
Opfølgning på succeskriterier
|
x | |
HospA’s funktioner |
||
Hospitality Akademiets læringsmoduler | x | x |
Intern kommunikationsplatform | x | x |
Digitale tjeklister | x | x |
Pre- & onboarding funktion | x | x |
Kalender og events | x | x |
Bibliotek med hjælpeværktøjer | x | x |
Håndbøger | x | x |
Trivselsmåling |
x | |
Mulig integration |
||
Planday 700,-/md | x | x |
Sagt og skrevet om os
Den STØRSTE anbefaling til Hospitality Akademiet! Smag & Slægt har fået en medarbejderapp. Vi tror på, at en effektiv og god kommunikation med vores dygtige medarbejdere skaber de bedste rammer for motivation og høj arbejdsglæde. Kæmpe anbefaling herfra!
Jeg vidste godt mersalg er lækkert, men ikke hvor stort afkastet rent faktisk er i forhold til almindeligt salg.
I var rigtig gode! Aldrig kedelige at høre på, noget forskellighed og god glidende dagsorden.
Det gode værtskab er essentielt for os. Vi allierede os derfor med Hospitality Akademiet for at tilbyde en inspirerende workshop om værtskab og mersalg.
Som forberedelse så vi deres inspirerende træningsvideoer, hvilket virkede rigtig fint og gjorde, at vi hurtigt kom i dybden med emnerne på selve workshoppen. Dagen var fuld af involvering, erfaringsudveksling og god energi, med stort udbytte for deltagerne. En dejlig dag.
Et motiverende oplæg omkring service og inspiration til, hvordan receptionisterne dagligt kan gøre en forskel for deres gæster. Christina formidler på bedste vis, hvordan service er vejen til større indtjening,
Det, der gjorde mest indtryk på os, var Christinas smittende humør og begejstring for det fantastiske budskab. En gevinst for enhver servicevirksomhed.
Jeg synes faktisk det var en mega god workshop!
Selvom jeg har været på flere salgskurser mm. så var jeres klart den bedste.
Vi kunne ikke fastholde og motivere vores ledere og de økonomiske resultater udeblev. Christina fik på en god måde vores restaurantchefer til at få øjnene op for sammenhængen i en sund forretning.
Hun er en sprudlende formidler, som virkelig formår at sætte ting i perspektiv. Man er er ikke i tvivl om, at hun brænder for budskaberne. Vi kan kun takke Christina for der, hvor vi er i dag.
På under 3 måneder har Mette formået at optimere den kommercielle del af vores forretning, så der er kommet bedre tal på bundlinjen.
Mette er effektiv, kompetent og innovativ, og hun har tilført langt mere værdi end forventet.
De 4 workshops har givet os klarere syn på vores potentiale og på, hvordan vi kan tappe ind i det.
Mette har en enorm viden og troværdighed, og hun er fast fokuseret på konkrete resultater og udbytte, der kan gøre en forskel – selv på kort sigt.Det har været et super godt forløb, og jeg er sikker på, vi får en rigtig god ROI!
Mette har mødt os i øjenhøjde hele vejen og givet os indsigter, idéer, strategier, værktøjer og konkrete handlingsplaner, som kan sættes i gang med det samme. På baggrund af bare én konkret anbefaling, som tog 10 min. at indføre, har vi allerede vundet kr. 150.000,- ekstra på bundlinjen om året!
Næsseslottet har fulgt en række workshops faciliteret af Mette Pettersson. Samarbejdet har givet os endnu større indsigt i vores forretning samt bekræftet os i, at vi er på rette spor.
På Næsseslottet drager vi stor nytte af Mettes viden og kan varmt anbefale et samarbejde!
Mette udarbejdede nogle meget konkrete og helt specifikke workshops, som var meget effektive og brugbare med en god kombination af branchefakta, videnskab, og fælles erfaringer.
Vi har fået en masse værktøjer og er blevet meget klogere på vores egen identitet og værdier, hvilket meget gerne skulle smitte af ned gennem hele virksomheden og skabe en god vækst.